Продавець ТОВ "ТФ" 'ІНТЕРПРОМКОМПЛЕКС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
26 відгуків
ТОВ ТФ Інтерпромкомплекс
+380 (68) 227-82-84
+380 (99) 482-72-88
+380 (67) 700-44-57

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • СамовивізБезкоштовноВи можете безкоштовно отримати своє замовлення за адресою: 07801, Київська обл., смт. Бородянка, вул. Вокзальна, 2 на зміну малогабаритний товар: Київська обл., р. Буча., Б-р Богдана Хмельницького, 6/260
  • Транспортна компанія "САТ"Замовлення до 500 грн. відправляються лише за передоплатою або самовивізом. Понад 500 грн. можливе відправлення всіма доступними способами оплати, у тому числі і післяплати. На картку 5169 3305 1915 6704 ФОП Радкевич С.В.
  • Нова ПоштаЗамовлення до 500 грн. відправляються лише за передоплатою або самовивізом. Понад 500 грн. можливе відправлення всіма доступними способами оплати, у тому числі і післяплати. На картку 5169 3305 1915 6704 ФОП Радкевич С.В.
  • ДеліверіЗамовлення до 500 грн. відправляються лише за передоплатою або самовивізом. Понад 500 грн. Можливе відправлення всіма доступними способами оплати, у тому числі і післяплати.
  • Доставка "Нова Пошта"Замовлення з наложенним платежем робиться з 20% попередньою оплатою від суми замовлення. На картку 5169 3305 1915 6704 ФОП Радкевич С.В.

Способи оплати

  • Післяплата "Нова Пошта"
  • Готівкою
  • Безготівкова оплатаДля оплати товарів за безготівковим розрахунком Вам необхідно при оформленні замовлення вибрати тип оплати «Безготівкова». Після узгодження з менеджером Вам на електронну пошту буде надіслано рахунок-фактура. Зверніть увагу, що юридичні особи можуть отримати товар за дорученням з паспортом (одержувачем може бути лише тієї співробітник, на кого виписана довіреність) або з круглою печаткою організації та паспортом. У разі отримання товару ФОП потрібна довіреність, якщо його забирає співробітник ФОП, а не сам підприємець. При оформленні замовлення юридичній і фізичній особі-підприємцю необхідно надати наступні документи: - свідоцтво про реєстрацію, - свідоцтво платника ПДВ (при наявності) - свідоцтво платника єдиного податку (за наявності). Замовлення відвантажується після зарахування коштів.
  • Переказ грошей на картку ПриватбанкуОплата здійснюється шляхом переказу грошей на картку Приватбанку. З огляду на низькі тарифи і розгалуженість філій Приватбанку, можна з упевненістю сказати, що цей метод оплати є одним з найдешевших. Відправлення товару можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок (як правило кошти надходять протягом 10 хв). Номер картки: 5169330519156704 РАДКЕВИЧ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (Вказуючи в призначенні за що проводитися оплата) (Інформаційно це карта підприємця)

Гарантія:


Повернення і заміна товару протягом 14 днів з моменту продажу за умови збереження товарного чека або накладної на відпуск товару, цілісності упаковки, відсутність механічних пошкоджень.
При настанні гарантійних зобов'язань, діють гарантії підприємств виробників або ТМ:
ДП Гідросила 1,5 року.
ТОВ КМЗ 3 роки.
ТМ Job"s 1 рік.
По інших торговим маркам гарантія поширюється протягом року при дотриманні гарантійних зобов'язань і сервісного обслуговування.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner